אחרי הפגיעה בצפת: צה"ל בגל תקיפות נרחב בלבנון

שלמה ריזל No Comments on אחרי הפגיעה בצפת: צה"ל בגל תקיפות נרחב בלבנון

מטוסי קרב של צה"ל החלו בשעה האחרונה בגל תקיפות נרחב בשטח לבנון. לפני זמן קצר דווח בלבנון על סבב שני של תקיפות, גם בבזליה, ליד צידון. לפי הדיווחים מפקדות חיזבאללה הושמדו במספר כפרים בעומק לבנון ויש מחוסלים

21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר חסל בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחרי הפגיעה הישירה בצפת: דובר צה"ל עדכן בצהריים כי מטוסי קרב של צה"ל החלו בגל תקיפות נרחב בשטח לבנון. לפני זמן קצר דווח בלבנון על סבב שני של תקיפות, גם בבזליה, ליד צידון. לפי הדיווחים מפקדות חיזבאללה הושמדו במספר כפרים בעומק לבנון ויש מחוסלים.

כזכור, מוקדם יותר היום אישה נהרגה ושבעה נפצעו באורח בינוני וקל בפגיעה ישירה בצפת, כתוצאה ממטח כבד של שיגורים מלבנון.

ממד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים זיו בצפת 7 פצועים, בהם: 3 במצב בינוני, 4 במצב קל, כולם בהכרה מלאה וסובלים מחבלות בגפיים.

במרכז הרפואי זיו עדכנו כי בחדר הטראומה התקבלו 8 פצועים בדרגות פציעה שונות. 1 מוגדר כעת קשה, 1 במצב בינוני ו-6 מוגדרים כעת קל.

כשמונה שיגורים בוצעו הבוקר לצפת. אזעקות נשמעו במירון, צפת ויישובי הגליל העליון. נפילות רסיסים גם בכניסה לבית החולים 'זיו' בצפת, ללא נפגעים בחסדי שמיים. בנוסף, דווח על 2 נפילות בשטחים פתוחים במרחב קרית שמונה, ללא נפגעים.

מעיריית צפת נמסר כי "נכון לרגע זה הלימודים נמשכים. אנו נמצאים בהערכות מצב עם פיקוד העורף ונעדכן על כל שינוי".

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן תקף: "הקו האדום הפך לדגל לבן – קבינט המלחמה נכנע לחיזבאללה ואיבד את הצפון".

לשכת השר בן גביר פנתה ללשכת ראש הממשלה לתאם פגישה בין השניים בהקדם על רקע ההסלמה בצפון. בן גביר: "אלו לא טפטופים, זו מלחמה. הגיע הזמן לצאת מהקונספציה גם בצפון". מחר צפוי הקבינט להתכנס בשעה 21:00 בערב.

המטח לצפון: לוחמי אש פעלו בשרפת מבנה בצפת שנפגע מהירי. צילום: כבאות והצלה.



0 תגובות